6 Ocak 2022 Perşembe

Sohbet hattı numaraları


Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın,hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın ve hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın.İşte ben buyum diyebilmelisiniz ,ben tek başıma da mutlu olmayı becerebilirim demelisiniz.Çünkü başlarına bağımlı kaldığınız sürece siz kendiniz olamazsınız.Sizin kendi benliğinizi neden bir başkasının yaşantısının üzerine kurabilesiniz ki..Bir şeyler yapmak,birilerini sevmek,iyilik yapmak ,sevdiğini gösterebilmek bunu bo bol yapın,varsın insanlar size bu yaptıklarınızın karşılığını vermesinler.Siz sadece kendinizin olan değerlerinizi yaşatın.Beklentiye girmeden,kimseden yapıklarınızın karşılığını beklemeden yapın.Beklentiye girmek,karşılık beklemek sizin mutsuz olmanıza neden olacaktır.Mutlu olabilmek illa birilerinin varlığını yaşamanız gerekmez.Varlığı ile kişileri mutsuz eden kişiler de var.Siz ayakta ,dimdik ben varım demelisiniz.Bunu diyebilmek ne kadar güzel bir davranıştır.İnsanlara ,siz olun veya olmayan ben hayatı sizin için değil kendim için yaşıyorum demelisiniz.Hayal kırıklıklarını ençok yaşayan kişiler ,beklentili kişilerdir.İnsanlara verdiği değeri veya sevgiyi tam olarak alamayan kişilerkendilerini bir çıkmazın içerisine sokarlar ve yaşamlarında hep mutsuz olurlar.Ama bu şekilde yaşamaktansa,beklemeden,yaptıklarının karşışığını istemeden ben sizi siz olduğunuz içimn seviyorum,sizin bana birşeyler vermenize gerek demek ve hayatınıza devam etmek..Emin olun bu şekilde yaşamak sizi daha da mutlu edecektir.Siz herkesten ve herşeyden önce kendi sırtınızı sıvazlamasınız,kendini sevip okşamalısınız.Çünkü siz kendinizi sevip değer verdiğiniz sürece hayatta mutlu olursunuz.Sizi sizdeb daha çok sevecek kimse bulamazsınız. Sohbet hattı numaraları,hayatta ne yaparsanız yapın,karşılık beklemeden yapmanızı,beklentiye girdiğiniz sürece hayatta hep üzüleceğinizi anlatacak ve sizin öncelikli olarak kendinizi sevmeniz gerektiğini anlatacaktır.Zaman zaman beklenti içerisine girerek ,kişilerden hep bir şeyler bekleriz.Fakat karşılığını göremediğiniz zamnlarda da kendinizi değersiz hissetmenize neden olacaktır.İnsanların yaptıkları hatalardan en büyüğü de budur,beklenti içerisinde yaşamaları ve beklentilerinin karşılığını görmedikleri zamanda kendilerine kızmalarıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder